Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Πραγματικη φιλια...

Ο ορισμος μιας πραγματικης φιλιας(για εμενα τουλαχιστον): Ενα ατομο που θα σου στεκεται και στα καλα αλλα και στα κακα...θα ειναι παντα διπλα σου και στα ευκολα και στα δυσκολα,ενα ατομο που θα μπορεις να τον κοιταξεις μεσα στα ματια και να ξερεις οτι, ο,τι και να του πεις δεν θα το μαθει ολο το Ηρακλειο..θα το ξερεις μονο εσυ και αυτος-η...ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΠΟΤΕ! ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΤΑΙ ΟΠΩΤΕ ΤΟΥ ΕΡΘΕΙ Ή ΟΠΩΤΕ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΕΚΕΙΝΟΣ-Η...Αυτο το ατομο που θα μπορεις να τον παρεις τηλεφωνο να του πεις ΟΤΙ θελεις...αυτο το ατομο που θα σου λεει τα λαθη που κανεις ωστε να μπορεις να τα αλλαξεις...αλλα ποτε! μην αλλαξεις τον χαρακτηρα σου επειδη δεν αρεσεις σε αλλους..το ατομο που ειναι πραγματικος φιλος του αρεσεις ετσι οπως εισαι και οχι ετσι οπως σε φανταζεται...λοιπον,μεινε αυτος που εισαι και ολα θα πανε καλα;) δεν λεω οτι δεν εχουμε ελλατωματα και οτι δεν κανουμε λαθη αλλα ουτε οτι ειμαστε υπεροχοι και οτι ολοι οι υπολοιποι ειναι οι απεσιοι και οι αθλιοι...ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΗ ΦΙΛΕ... :) (μεσα απο τα λαθη μαθαινεις αλλοστε...ετσι λενε τουλαχιστον)...


<<Έπρεπε να γεράσω, αγόρι μου, για να μάθω τι είναι ευτυχία.
Τελικά ευτυχία είναι ένα ζευγάρι χέρια, δύο χέρια...
Αυτά που θα σε αγκαλιάσουν, θα σε κρατήσουν, θα σε κοιμήσουν, θα σε περιποιηθούν, θα σου μαγειρέψουν, θα σε χαϊδέψουν και στο τέλος θα σου κλείσουν τα μάτια...>>



Εγω συγκεκτημενα αφου ξερω πως εχω ατομα διπλα μου που μπορω να εμπιστευτω,που μπορω να μιλησω ανετα, και το πιο σημαντικο που μπορω να του λεω οτι θελω...! εχω πολλους φιλους:D και οποιος ρωτησει αν ειμαι υπερηφανη...η απαντηση ειναι ''ναι,ειμαι''.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ,ΠΟΥ ΜΕ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΘΥΜΟΥΝΤΕ ΟΠΩΤΕ ΜΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΕ Ή ΟΠΩΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΕΝΕ''ΟΚ. ΑΣΤΗΣ ΜΙΛΙΣΩ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝΗΣ ΜΩΡΕ ΤΗΣ ΚΑΙΜΕΝΗΣ''

Σας αγαπω :')<3



2 σχόλια: