Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Μαιρη :)

Θα γραψω για την Μαιρη..ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΖΥΤΗΣΕ!
Λοιπον σημερααα θα γραψω για την Μαιρη..το Μαιρακι το Μαρουλομαιρακι...:D (χαχαχαχχαχααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα)
Αρχισαμε να κανουμε παρεα απο περυσι δηλαδη προπερσυ χδ 
Δεν θα ξεχασω τις μαλακιες που καναμε μαζι στο σχολειο...και γινομασταν ΛΙΓΟ το τονιζω λιγο ρεζιλι...
Η Μαιρη τωρα ειναι στην Αθηνααα-.- και ερχετε σε 2 μερες...δηλαδη την Πεμπτη που εγω θα παω στην συναυλια του 12ου και του Toquel και αυτη θα ζηλευει γιατι εγω θα την παρω τηλ. να ακουει τον 12ο και τον toquel καιιιιιιιιιιιιιιιιιιι θααα μου γκρινιαζει οτι θελει να ερθει και αυτη :) Συγκηνισου χδ(ενας θεος ξερει πως γραφετε)


Ειναι τοσο καλουλα..και οταν κλαιει ειναι τοσο γλυκουλα:O
Μαρεσει να ακουω τις βλακεις που μ λεει στο τηλ.

ΑΑ και επισηςςς χεσε τον Αντ. και πηγαινε στον Αγγ. χδ χερομαι που καταλαβες:P
Μαιρηηηηηηηη....εισαι χαζη και αυτο που σου ειπααα...
και τελειωνε...μονο μου εισαι στην Αθηνα 1 χρονο να πουμε
εχε χαρη που υπαρχουν και τα τηλεφωνα...αλλιως θα σε ειχα δειρει χδ 


ΕΛΑ ΕΛΑ ΕΛΑ ΕΛΑ 3 ΜΕΡΕΣ ΜΕΝΟΥΝ χδ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου