Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Σαββατο 19-11-11

Σημερα ηταν τοσο τελεια :)
*Σε ειδ(α) κιολας....

Μαλακιες με Χαρισ...Σισσυ...Μαργαριτα...Ειρηνη...Συλια...<3
Γιναμε λιγο ρεζιλι αλλα δεν πειραζειι...υγεια! Εμενα μαρεσεε...
Ειναι ωραιο οταν εχεις καποιον διπλα σου που να ξερεις οτι θα σε στιριζει....θα ειναι στο πλαι σου και θα σε συμβουλευει ή θα ειναι διπλα σου εκει που τον/την εχεις αναγκη...εγω οταν σκεφτομαι οτι εχω τετοια ατομα διπλα μου λεω: ποσο τυχερη παιζει να με που εχω τετοια ατομα διπλα μου? και χαμογελαω σαν 5χρονο...Σας αγαπω :)

*Αλκηηηηηηηη δεν θα τα παμε καλαα!
το παντελονι μου απο ασπρο εγεινε κοκκινο! κετσαπ!
αλλα οκ δεν πειραζειιιιι :)



Λαλαλαλαλαλααλα σημεραααααααααααα...

Α ε και να σου πω δεν θα καθομαι να σε κυνηγαω! δεν καταλαβες...
δεν ειμαι σκυλος...ανθρωπο με ειπαν!
και μετα λες εμενα παραξενη δηλαδη ΟΚ. μεχρι εδω...τελος η καλοσηνη για εσενα! παει πεταξε...


Καληνυχτααα noww...
Bye...







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου